sobota, 11 lutego 2012

Broszkowo

Pierwsza wyszła taka, o .


12 komentarzy:

  1. Cudna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Sprawiasz, że koronka staje się jeszcze bardziej elegancka ;) Tworzysz CUDA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się wierzyć nie chce, że to pierwsza! bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepierwsza w mojej karierze, miała być to pierwsza broszka w tym wpisie, jednak zdecydowałam się kolejną pokazać już w nowym poście:)

      Usuń
  4. dziękuję za udział w moim candy, wyniki dzisiaj, gdy maszyn losujaca wstanie:)

    p.s. piękności na Twoim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna brocha:) ta Magdowa też fajna!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko co ma koronkę jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się :) zapraszam do mnie http://peelargonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad.