poniedziałek, 28 maja 2012

Cukierasy

Chwalę się! 
Jakiś czas temu miałam okazję poznać Anię, u której wygrałam Candy. 
Dostałam od niej genialny (już wypróbowany) zestaw kosmetyków. Spotkanie trwało chwilę, ale to wystarczyło aby przekonać się jak sympatyczną i ciepłą osobą jest Ania :)
Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! I mam nadzieję, że nie zaraziłam Cię grypą. 

A tutaj skromne zdjęcie wygranej. 



Przypominam również o zabawie Podaj Dalej u mnie.
Niebawem ogłoszę również Candy, zaglądajcie :)

Upominek dostałam również od Salopki, która wygrała w moim ostatnim Candy. Przysłała mi śliczny, niebieski komplet biżuterii z filcu, który zobaczyć możecie na jej blogu.
Jutro zamieszczę zdjęcia.

W kolejce do sfotografowania czeka jeszcze torba zrobiona przez , która zgodziła się na wymianę. 
 Ogromna, marynarska torna na ramię w kolorze intensywnej czewieni z niebieski i białymi dodatkami. Idealna na lato, w typowo marynarskim stylu. 

1 komentarz:

  1. Dziękuję za tak miłe słowa :) Nieee, nie zaraziłaś mnie grypą - jest OK :-D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad.