wtorek, 13 listopada 2012

W stylu retro

Broszkowo. 

Sutaszowa broszka z onyksowym środkiem. Użyłam perełek syntetyczny, sznureczków sutasz oraz srebrzystego sznurka skręcanego. Koronka czarna lekko elastyczna. 



Broszka w stylu retro/vintage.
 Czarna bawełniana koronka. Złote guziki, perła, oraz srebrzysta różyczka. 




I kolejna broszka w stylu retro/vintage, tym razem w jaśniejszej tonacji. 
Biała nieelastyczna koronka, złote guziki, posrebrzany koralik oraz złoty koralik. 





Broszki nadal dostępne :)

I jeszcze... przypominam o moim Candy. Zapisy trwają jeszcze do 21.11. 
Zapisy TUTAJ

Korzystając z okazji, chciałam ogłosić, że w dniu, w którym ogłoszę wyniki mojego barwnego Candy, wylosuję jeszcze 'zwycięzcę' zabawy Setny Obserwator

Wiem, że zabawa miała wyglądać inaczej, jednak okazało się, że nie wszyscy uczestnicy byli do końca w prządku przez co sama nie jestem w stanie zadecydować kto rzeczywiście jest Setnym Obserwatorem.

Do rzeczy.
22 listopada wśród wszystkich moich Obserwatorów, którzy posiadają blogi i regularnie umieszczają w nich wpisy wylosuję osobę, która otrzyma ode mnie upominek.

8 komentarzy:

  1. Pierwsza jest mega! Cudowna, z pieknych materiałów :) Pozostałe nieco zbyt pstrokate mi sie wydają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza broszka już w nowym domu :)
      Hmm mam nadzieję, że i moja pstrokacizna znajdzie swojego amatora (w tym przypadku amatorkę) :)

      Dziękuję za odwiedziny Top komentatorko ;)

      Usuń
  2. Piękne są te broszki, dodatkowo bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne brochy. Ta pierwsza jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza jest absolutnie cudowna!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad.