piątek, 29 marca 2013

Podarki

Przedstawiam świeżutkie jeszcze paczuszki. Pierwszą listonosz przyniósł od Asi. 
za złapanie u niej licznika :)

A oto co znalazłam w przesyłce. 

Torebeczkę:


Kosmetyczkę do kompletu:






W paczuszce były jeszcze urokliwe kubraczki na wielkanocne jajka, które pokaże jak tylko ustroję w nie pisanki :) Karta świąteczna i oczywiście masę pozytywnej energii! Dziękuję Asiu!

Druga paczuszka przywędrowała do mnie od Magdy z którą miałam szczęście zrobić wymiankę. 

Genialny koci wieszak na klucze! 

I zbliżenie na kocura: 



Dziękuję jeszcze raz! :*

5 komentarzy:

  1. Te mateczki to kosmetyczka?? Super:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula - jeszcze raz wielkie przepraszam- wiesz za co :) Rzeczy niech się dobrze noszą, a 'majteczki" poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyczka ma genialny kształt ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie myślałam, że to kosmetyczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad.