poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wyniki i niespodzianka!

Witajcie! 
Dziś poznacie zwyciężczynię mojego najnowszego Candy, jednak zanim to nastąpi niespodzianka :) 
W ostatnich dniach licznik osób obserwujących mojego bloga wskazał liczbę 150. Szczęśliwym okrągłym numerkiem okazała się Monia Fioletowa - bardzo proszę ją o kontakt w sprawie niespodzianki!

A teraz wyniki. 
Po sprawdzeniu wszystkich zgłoszeń -a było ich sporo - lista osób, które spełniły warunki uczestnictwa (zamieściły informację/banerek reklamujący moje Candy) wygląda następująco: 

  1. Kasiu
  2. pomieszane-poplątane
  3. erica
  4. Katka
  5. Agnieszka L.
  6. Osowiała Sowa
  7. Marta i Alicja
  8. lu ciam
  9. Anna Zygmunt
  10. JoanneDevian
  11. Lexie's Art
  12. Emila W
  13. Żaneta M.
  14. Zło i Niedobro
  15. cukierkowa monika
  16. Aikee
  17. Morrora (zmalowanalala)
  18. lapappilon
  19. joanka
  20. Paula
  21. Erita
  22. Natalia Kobielska
  23. Mariola
  24. Karolina B.
  25. Rondo Art
  26. Rayla
  27. szczęśliwy zakątek
  28. Alojka
  29. Bożena Oleksa
  30. Iselle
  31. Magdalena Marcisz
  32. Katarzyna
  33. Joanna Cwynar
  34. Aga Lewtak
  35. mARTa
  36. Joanna J
  37. LadYvonne
  38. Małgorzata Napiórkowska
  39. Monia Fioletowa
  40. Baya
  41. Angelika Jasiulewicz
  42. Czarna dama
  43. Peggy Brown
  44. nawrosia art
  45. Małgorzata Chrobak
  46. niecoolturalnie
  47. Beata Raczyńska
  48. inga
  49. Marl
 Odrzuciłam zgłoszenia osób, które nie zamieściły nigdzie banerka, przyjęłam natomiast zgłoszenia dziewczyn, które szczerze przyznały, że banerka mogę umieścić. 
Losowania będą dwa, zatem zaczynamy! 
Kolczyki wygrywa...



Agnieszka L.  - Gratuluję!

Nagrodę niespodziankę wygrywa...



Peggy Brown - Gratuluję! 

Dziewczyny proszę o natychmiastowy kontakt :) 
Jeżeli nie zgłosicie się do siedmiu dni, losuję kolejnych szczęśliwców :)
Wszystkim dziękuję za liczny udział i cierpliwość :)

Miłego dnia wszystkim podglądającym!



14 komentarzy:

  1. Jejciu ;))))))))))) Ale radocha, kiedy zobaczyłam się u Ciebie ;))))) Dziękuję ;)))))))))) I gratuluję zwycięzcom ;))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział i mam nadzieję, że zostaniesz u mnie na dłużej :)

      Usuń
  3. A już przez momencik myślałam, że się udało :)
    Agnieszka L - Aga Lewtak - bardzo podobnie :)

    Gratuluję imienniczce i drugiej koleżance!

    Pozdrawiam,
    AL

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom i odrobinę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę ale ja mam ostatnio szczęście do tych "maszyn losujących" :D to znak bo kocham koty a 18.04 to data moich urodzin ^^

    Już piszę do Ciebie z radością :D

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaa. cudownie. Nawet nie wiesz jak się cieszę. Zrobiłaś mi niesamowity prezent imieninowy. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad.